Jun 21, 2014

Yaz Okuma Şenliği

Sabırsızlıkla beklediğiniz Yaz Okuma Şenliği'nden bahsetme zamanı geldi artık. Bu düzenlediğim 5. okuma şenliği olacak. Okuma şenliğini başlattığımda böylesine sürekli bir etkinlik haline gelmesini hiç ummuyordum ama sizlerin sayesinde koca bir yılı devirdik neredeyse. Bu geçen bir yıl içerisinde şenliğimizin müdavimleri oldu. Şenliği her seferinde başarıyla bitirenler, her seferinde azmetmesine rağmen çeşitli nedenlerle bitiremeyenler oldu. Kimileriniz elinizdeki kitaplarla kategorilerin çoğunu tamamladınız. Kiminiz için şenlik yeni kitap almak için bahane oldu. Etrafımızdaki sahafları ve kütüphaneleri keşfettik. Kütüphanemizde bekleyip duran ama bir türlü okumadığımız kitapları okuduk.

Okuma Şenliklerimizin ikinci yılına yepyeni kurallarla başlayalım istedim ve epey kafa yordum birazdan paylaşacağım yeni kategoriler ve puanlama sistemi için. Aşağıdan da göreceğiniz gibi bu şenlikte 30 kategori var. Artık amaç tüm kategorileri bitirmek değil. Amaç canımızın çektiği türlerde okuyabildiğimiz kadar çok kitap okumak. Tüm kategorileri tamamlamaya niyetlenenler varsa 3 ayda 40 kitap okumanız gerekiyor. Başaranın ellerinden öperim, ne diyeyim. Ben en iyisi kurallara geçeyim.

Kurallar:
  • Etkinlik bugün başlıyor ve 21 Eylül 2014’te sona erecek. (21 Haziran'dan önce başladığınız veya 21 Eylül'den sonra bitirdiğiniz kitaplar kapsam dışı kalacak. Tarihlere dikkat!)
  • Etkinliğe 21 Haziran 2014 – 21 Eylül 2014 tarihleri arasında canınızın istediği vakitte katılabilirsiniz.
  • Okuduğunuz her bir kitabı aşağıdaki kategorilerden sadece birine saydırabiliyorsunuz. Ancak, etkinlik devam ederken kategoriler arası okuduğunuz kitapların yerlerini değiştirebilirsiniz.
  • Yapılabilecek en yüksek skor diye bir şey yok artık. Amaç okuyabildiğimiz kadar çok okumak.
  • Toplam 30 kategori var. Canınız hangi kategoriden istiyorsa onu okuyun. Amacım esneklik sağlayarak katılımcıları belli türde kitaplar arasına sıkıştırmamak ve katılımcı sayısını artırmak.
  • Okuyacağınız her bir kitap 10 puan değerinde. Sadece son 5 kategoride alabileceğiniz ekstra puanlar var.
  • Hiçbir kitap için sayfa sınırlaması yok.  
  • Bir kategori için birden fazla kitap okuyarak daha fazla puan kazanamazsınız. Örneğin bir şiir kitabı okuyanlar 10 puan kazanacak ama iki şiir kitabı okuyan 20 puan kazanamayacak. 
  • Bir kitabı birden fazla kategoriye saydıramazsınız. Örneğin adında bir sayı geçen bir şiir kitabı okuyup 10+10=20 puan kazanamazsınız. 
  • Katılmak için blogunuzun olması veya okunan kitapların yorumlanması zorunlu değil. Katılmak isteyen herkesin buraya yorum bırakması gerekiyor. Blogu olan katılımcılar bloglarında, blogu olmayan katılımcılar da blogu olan katılımcılarla iletişime geçerek hangi kategori için hangi kitapları okumayı planladıklarını duyurabilirler. 
  • Her ayın 21'inde bir yayın yaparak kimin ne okuduğunu soracağım ve sıralamaları buradan duyuracağım. O yayınımın altına yorum bırakarak hangi kitapları okuyarak kaç puana ulaştığınızı bildirebilirsiniz.
Puanlama Sistemi:
  • Yukarıda da belirttiğim gibi her kitap 10 puan değerinde.
  • Son 5 kategoride yer alan her bir kitap da 10'ar puan değerinde. Sadece son 5 kategori için o kategoride okunması gereken tüm kitapları okumayı tamamladığınızda ekstra puanları da almaya hak kazanıyorsunuz.
  • Güncelleme tarihleri itibariyle okuduğunuz toplam sayfa sayısı dört basamaklı bir sayıysa ilk iki hanesi, beş basamaklı bir sayıysa ilk üç hanesi toplam puanınıza eklenecek. 
  • ÖRNEK PUANLAMA: Diyelim şenliğin sonuna geldik. Katılımcı ilk 10 kategoriden birer kitap okudu. Bir de son kategoriyi tamamladı. Yani katılımcı toplam 13 kitap okudu. Diyelim ki toplamda da 9.695 sayfa okudu. Bu katılımcının alacağı puan:
    • Okunan kitaplardan: 13*10=130
    • Son kategoriyi tamamladığı için ekstradan 50 puan
    • 9.695 sayfa okuduğu için 96 puan
    • Toplamda 130+50+96 = 276 puan
  • Sıralamaları bu puanlara göre yayınlayacağım. Umarım kafanızı çok karıştırmadım.
Kategoriler: 

1. Kategori (10 puan): İsminde yaz mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların yazın geçtiği bir kitap. 
Kış şenliğinde de olan bir kategoriydi. Yaz şenliğine adapta etmesem olmazdı.

2. Kategori (10 puan): Sadece tek bir kitabını okuduğunuz ve sevdiğiniz bir yazardan bir kitap.
Bu benim çok başıma gelen bir durum. En son Mine Söğüt'te yaşadım. Tek bir kitabını okudum, çok sevdim ve diğer kitaplarını merak ediyorum ama daha hiç birine el atmadım. Pek çoğunuz farklı yazarlarla benzer bir durum yaşamışsınızdır diye düşünüyorum.

3. Kategori (10 puan): Bir şiir kitabı.

4. Kategori (10 puan): Adında bir sayı geçen bir kitap.
En popüler sayı 1 olacak diye bir his var içimde ama bakalım göreceğiz.

5. Kategori (10 puan): Bir kişisel gelişim kitabı.
Sizlerin önerileriyle eklenen bir kategori.

6. Kategori (10 puan): Nobel ödüllü bir yazardan bir kitap.
Daha önce bu kategoride en popüler yazar Orhan Pamuk olmuştu. Bakalım bu şenlikte kim olacak?

7. Kategori (10 puan): Fransız edebiyatından bir kitap.
Dünya edebiyatlarını keşfetmeye devam ediyoruz. Jules Verne, Victor Hugo, Émile Zola, Albert Camus, Jean-Paul Sartre, Honoré de Balzac, Gustave Flaubert, La Fontaine benim ilk aklıma gelen Fransız edebiyatçılar. Araştırsanız daha kimler kimler çıkar.

8. Kategori (10 puan): Bir savaş kitabı.
Kitap gerçek bir savaş hakkında veya olayların gerçek bir savaş döneminde geçtiği bir kitap olmalı. Fantastik savaşlar sayılmaz. Kitabın türünün roman olması gerekmiyor. Halen okumadıysanız Turgut Özakman kitapları için güzel bir fırsat. Roman okumak isteyenler bu blogdan fikir edinebilir.

9. Kategori (10 puan): Yabancı bir yazardan bir öykü kitabı.
Geçen şenlikte de olan bu kategoride daha çok Türk yazarların öyküleri tercih edilince bu şenlikte azıcık değişiklik yapayım dedim.

10. Kategori (10 puan): Fantastik kurgu/bilim kurgu/distopya/steampunk vb. türde bir kitap.
Ev sahibinizin en sevdiği türlerden. Herkesin sevdiği bir tür olmadığından şimdiye kadar şenlik kategorisi yapmamıştım ama kategori sayısı 30'a çıkınca bu tür de kendine bir yer bulabildi şenliğimizde.

11. Kategori (10 puan): Yasaklanmış bir kitap.
Seçtiğiniz kitabı belirtirken nerede, ne zaman ve hangi sebeple yasaklandığını da paylaşmanızı rica ediyorum.

12. Kategori (10 puan): Beyaz perdeye aktarılmış bir kitap.
En sevilen kategorilerimizden bu kategori.

13. Kategori (10 puan): Aynı zamanda çevirmenlik de yapan bir yazar tarafından yazılmış bir kitap.
Sizlerin önerisiyle eklenen bir kategori. Araştırma yapmanız gereken bir kategori. Benim ilk aklıma gelen yazarlar Pınar Kür, Dost Körpe, Solmaz Kâmuran ama eminim daha bir sürü yazar vardır.

14. Kategori (10 puan): Kütüphaneden veya bir tanıdığınızdan ödünç aldığınız veya sahaftan aldığınız bir kitap.

15. Kategori (10 puan):Bir masal kitabı.
Biraz da çocukluğumuza dönelim dedim.

16. Kategori (10 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap.
Doğrudan kitaplara verilen o kadar çok edebiyat ödülü var ki. Benim ilk aklıma gelenler Pulitzer, Man Booker's, Yunus Nadi, Hugo, Nebula, Goncourt, Sedat Simavi. Bu kategoride seçtiğiniz kitabı belirtirken hangi yıl, hangi ödülü aldığını belirtmeyi unutmayın lütfen. Bir de Nobel gibi kitaba değil de doğrudan yazara verilen ödüller kapsam dışı.

17. Kategori (10 puan): Bir biyografi/otobiyografi kitabı.
Eğer bir biyografi okuyacaksanız, okuyacağınız kitabı belirtirken kimin biyografisi olduğunu da belirtin lütfen.

18. Kategori (10 puan): Bir tiyatro oyunu.
Sizlerin önerisiyle eklenen bir kategori. (Ben geçen şenlikte Edmond Rostand'ın Cyrano de Bergerac'ını okumuştum ve çok sevmiştim. Tavsiye ederim).

19. Kategori (10 puan): Halen yazmaya, üretmeye devam eden bir edebiyatçıdan (yazar, şair, araştırmacı...) bir kitap.

20. Kategori (10 puan): Polisiye/gerilim/korku vb. türde bir kitap.
Şimdiye kadarki şenliklerde okunan kitaplara baktığımda çok tercih edilen bir tür.

21. Kategori (10 puan): Bir aşk romanı.
Ben yazları severim aşk romanı okumayı. Bir de savaşla ilgili bir kategori var, aşkla ilgili de bir kategori olsun istedim.

22. Kategori (10 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap.
Sizlerin önerisiyle eklenen bir kategori.

23. Kategori (10 puan): Mektuplardan veya anılardan oluşan bir kitap.
Son dönemde keşfettiğim ve çok sevdiğim bir tür.

24. Kategori (10 puan): Daha önce okuyup da tekrar okurum dediğiniz bir kitap.
Seçtiğiniz kitabı belirtirken o kitabı ilk ne zaman okuduğunuzu ve hikayesini de paylaşsanız güzel olur sanki.

25. Kategori (10 puan): Yabancı dilde bir kitap veya orijinal dilinde okumayı gönlünüzden geçirdiğiniz bir kitap.

26. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 15 puan, toplamda 45 puan): 3 kitaplık bir seri veya aynı seriden 3 kitap.
Katılımcılarımızın çoğu serileri o kadar çok seviyor ki bu kategori olmazsa olmazdı.

27. Kategori (Her bir kitap 10 puan, iki kitap da okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 50 puan): İsminde zıt anlamlı kelimeler olan iki kitap.
Yabancı bir blogdan görüp adapte ettiğim bir kategori. Örnek: Büyük Balık ve Küçük Mucizeler Dükkanı veya Yaşlı Adam ve Deniz ve Bir Genç Kızın Gizli Defteri.

28. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 60 puan): Goodreads’in “Ölmeden Önce Okunması Gereken 1001 Kitap” listesinden 3 kitap.
Goodreads linki için buraya tıklayın. Linke dikkat edin lütfen. Verdiğim link sayfalarca süren bir listenin ilk sayfasının linki sadece. Açacağınız sayfanın alt kısmından takip eden diğer sayfalara ulaşabilirsiniz.

29. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.
Yeni yazarları keşfetmek lazım. Kim bilir şimdiye kadar hiçbir kitabını okumadığımız ama çok seveceğimiz ne çok yazar var.

30. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 50 puan, toplamda 80 puan): 17., 18. ve 19. yüzyılda yazılmış birer kitap.
Şenliklerden gördüğüm kadarıyla 19. ve 20. yüzyıl yazarları çok tercih ediliyor ama eskilerde de şahane eserler var. Bu kategori onları keşfetmek için.

Eveeet, artık sıra sizde. Düşünün, taşının, evdeki kitaplar acaba hangi kategorilere uyuyor bir bakın. Elindeki kitapları şenlik kategorilerine uyduramayacağı için bu şenliğe katılmamayı düşünen arkadaşlar, umarım fikriniz değişmiştir.

Katılmak isteyen herkese şimdiden çok teşekkürler. Aşağıya yorum bırakarak etkinliğe katılım durumunuzu belirtin lütfen. Kitaplarınızı belirleyip de blogunuzda yayınladığınızda da yorum bırakın ki bağlantıları güncelleyeyim.

Okuma Şenliği'nin daimi logo tasarımcısı Gizemime de kocaman öpücükler buradan :)

Keyifli okumalar...

KATILIMCILAR:

  1. Elif Aras
  2. Gece Yürüyüşü
  3. Birsen Topal
  4. Oya K
  5. Mavi Uçurum
  6. Sweet Leaf
  7. Gülay Cansever
  8. Manolya Özkan
  9. Gül Özdemir
  10. Acemi Blogger
  11. Gamze Polathaneli
  12. Çiğdem Yetiş
  13. Cansudan Dünyaya
  14. Timeless Books
  15. Tuğçe Yalaz
  16. Yusuf ve Yunus'un Annesi
  17. İrem E.
  18. Pınar Şentürk
  19. Zeynep Şentürk
  20. Kitab Kurduyum
  21. Asabi Bakire
  22. Şefika Aydın
  23. Keira Daisy
  24. Ahukader
  25. Doğan Sakarya
  26. SeGe
  27. Ömer Anlatan
  28. neslider (IG)
  29. arbunaz (IG)
  30. Buse Güler
  31. Fehiman Neşe
  32. Eline Bir Kez Kitap Geçmeye Görsün
  33. Dostlar Kütüphanesi
  34. Spinosam
  35. Pinuccia'nın Kitapları
  36. Kitaplarla Beslenmek
  37. Neslihan (Şah-Ru)
  38. Sam Scarlet (anthawise-IG)
  39. ardenyilmaz (IG)
  40. sedatakli (IG)
  41. advess (IG)
  42. _rabia_87 (IG)
  43. shramanan (IG)
  44. dilekizaruuss (IG)
  45. zhalamoglu (IG)
  46. aliif_demirbas (IG)
  47. ilhamperisinikovalayankiz (IG)
  48. basakaslanoglu (IG)
  49. arkeoloji_16 (IG)
  50. kirligerdan
  51. Elif Yılmaz
  52. Elifcn
  53. okuyan
  54. Aybuke Sakarya
  55. rabia kucur
  56. Özlem Ulubay
  57. Ness
  58. Vera
  59. Elif Gürcan
  60. Şeyma Atasoy
  61. Amatör Eleştirmen:)
  62. Şeyma DEMİRER
  63. Burcu
  64. Gizem
  65. KitapAyracı
  66. BA
  67. rosehearted
  68. içten
  69. cokkitapazzaman
  70. Kardelen Karaca
  71. nur kılıç
  72. Büşra Ay
  73. birkitapsever
  74. Gizem Akşehir
  75. mutluydum
  76. nurun dünyası
  77. hande
  78. zehraツ
  79. Dreamer Nora
  80. öz'ünkitaptutkusu
  81. Okuma Bahçesi
  82. PINAR
  83. Saadet Uslu
  84. D. Defter
  85. Öykü Molası
  86. Nilgün Komar
  87. Hülya Lucy
  88. Ezgi Küpçüoğlu
  89. lahana
  90. Settie
  91. Taha
  92. annembenvekizim
  93. Selin
  94. birgaripSeyma
  95. Hayal@
  96. İrem E.
  97. Ejderha Camı
  98. Enver P.
  99. müge (mugemsi-IG)
  100. Bahar Öztekin
  101. ayşe koç
  102. özgül öz.
  103. Özgecan Kaya
  104. Aylin Demir
  105. Kitap Rüyası
  106. Buğra Eskiçınar
  107. S. Yıldırım
  108. Başak Kırmacı
  109. maviumut
  110. Ebru Çağlar (ebruizzet-IG)
  111. Renkli Dünyam
  112. Sevide Sağlam Türkmen
  113. Özlem Koca
  114. Keşke Gerçek Olsa
  115. Selen Abalı
  116. Mutlu Keçi
  117. rmmbr
  118. Dolunay Surat
  119. Mimosa (_iremimosa-IG)
  120. Yeliz Gözde (ELIFZGE-IG)
  121. Akın
  122. melisss
  123. Alphesibia
  124. melay
  125. Arzu Abacı
  126. Masum İnciler
  127. Ecem G
  128. Ebru yazıyor
  129. Seynepçe
  130. Kitap Sanatı
  131. Blueberry Pie
  132. Gizem Ozan Aslan
  133. rozerin ırmak
  134. tersimpiçtir
  135. banucd
  136. Songül Dinç
  137. Pilli Kütüphane
  138. Ebru
  139. Selin Akca
  140. adadenizi
  141. Yasemin Demirkaya
  142. Meltemin Kelimeleri

193 comments :

  1. Bir şenlik aradan sonra buna tabii ki katılıyorum. 5 temmuzdan sonra başlayacağım okumaya. Yetirtiremeyecegim yine biliyorum. Ama çok eğleniyorum. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yetiştirmek diye bir şey yok artık, rahat olun. Kimsenin tüm kategorileri okuması gerekmiyor.

      Delete
    2. Listem sonunda hazır :)

      http://dusuncesizlikler.blogspot.com.tr/2014/07/yaz-okuma-senligi-listem.html

      Delete
  2. Bu seferki gercekten cok zor ben varım ama tüm kategorileri bitiremeyecegim kesin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bitirmek diye bir kural yok ki. Diğer şenlikte alabileceğiniz toplam puan belliydi. Bunda o da belirsiz. Maksat rahat rahat kitap okumak, eğlenmek.

      Delete
  3. Bu sefer katılmayı düşünmüyordum, okuyacaklarımı listelemek ve kısıtlamak yoruyordu beni. Harika olmuş yeni kurallar, ben de katılıyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. İşte hedef kitlemden olumlu bir tepki. Yeni kurallar amacına ulaşıyor :)

      Delete
  4. İnanılmaz kategoriler var çok eğlenceli olacak.

    ReplyDelete
  5. Ben de elbette tekrar katılıyorum, artık daimi katılımcı oldum ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben başladım bile, bu sefer kişisel bloğumla değil, doğrudan Rafların Arasından'la katılıyorum, listemi orada tutacağım: http://raflarinarasindan.blogspot.com/2014/06/yaz-okuma-senligi.html

      Delete
  6. Bu sefer ki çoook kategorili ..
    İnan bitirecek çok arkadaş tanıyorum.
    Ben geçen sefer ilk aydan ayrılmak zorunda kalmıştım biliyorsun.
    Ama bu sefer okuyabileceğim kadar okumayı hedefliyorum çünkü Ekimde kızım dünya ya gelecek pek okuyamayacağım :)))
    Yalnız tüm kategoriler için liste hazırlamak oldukça çok zaman alacak :)
    Herkese bol şanslar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gulaycim çok sevindim, tebrikler. Tüm kategoriler için liste yapmaya gerek yok en baştan. İlk okumayı hedefledigin kategorileri belirleyip bir yayın yaparsın. Zaman içinde yeni bir şeyler eklersen o yayını guncellersin.

      Delete
    2. Teşekkürler Pınar :)
      Tamam bugün eklerim listemi :)

      Delete
  7. oo ne kadar uzun bir liste olmuş ben de kendi kendime katılıyorum ilk başarısızlığımdan sonra kitap seçerken listelerinize dikkat ediyorum =)

    ReplyDelete
  8. Listenin uzunluğu size daha geniş bir tercih ortamı sunmak için. Her kategori için kitap belirlemeniz gerekmiyor.

    ReplyDelete
  9. Ben de katılmak istiyorum şu an okuyamayacak olsam da 5 Temmuz sonrası okuyabileceğim. Yeni şenlik çok güzel olmuş ayrıca :)

    ReplyDelete
  10. İlginç bir liste olmuş. Insan neyi okuçağına şaşırır. Bir kaç kişinin listesine baktıktan sonra kendime bir liste yaparım artık.

    ReplyDelete
  11. Son iki şenliğe katıldığım halde vizeler, finaller derken maalesef tamamlayamamıştım. Ama hazır yaz tatili girmisken araya bu şenliğe katılmamak olmaz. Hem yıllık kitap hedefim için de verimli olacağına eminim. Kitapları belirlemek birkaç günümü alacaktır zira kutuphanemi indirmem gerekecek. Ama eğlenceli olacağından eminim. Kısacası bu şenlikte ben de varım.

    ReplyDelete
  12. Ben de katılmak istiyorum. Kategorileri çok beğendim ve bitirebilecek çok kitap kurdu tanıyorum. :)

    ReplyDelete
  13. Bir önceki şenliği her ne kadar tamamlayamamış olsam da elimdeki kitapları bir düzende okuyabilmek için bu şenlikler harika bir fırsat oluyor :) Listemi bir haftaya kadar hazırlayacağım inşallah.

    ReplyDelete
  14. Merhaba, bu şenlikten yeni haberim oldu ve ilk defa katılacağım. Savaş kitapları bölümü için Sarıkamış/ Beyaz Hüzün kitabı sayılır mı? Ayrıca bu etkinlik için teşekkür etmek istiyorum böylece sıradanlıktan kurtulup farklı türler konusunda da bir fikir sahibi olabilirim. Çok yararlı olacak benim için :)

    ReplyDelete
  15. Vay bee! Yıl olmuş ne çabuk geçti. ^-^
    3 etkinliğe de katıldım ama -maesef- bitiremedim hiç. :(
    Sınav bitti okul bitti umarım bu etkinliği bitirebilirim.
    Hepimize başarılar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. işte listem: http://kahvekokulukitap.blogspot.co.uk/2014/06/yaz-senligi-yaz-okuma-senligim-2014.html

      Delete
  16. Katagoriler cok guzel bu sefer katilmicaktim ama esnek oldugundan denemeye deger gibi gorunuyor. 25. Katagoriyi daha once ben onermistim. Katilimcilar bazen katagoruleri bitirebilmek icin hic tahmin etmedijleri kitaplar okuyabiliyor dil de nankordur okumadikca korelir bence faydalu bir katagori olucak. Ben katiliyorum ama tabiki henuz liste hazirlayamam. Kutaplar hakkinda dusunmek gerek

    ReplyDelete
  17. 1 haftadır listeyi bekliyordum (: Ben de katılacağım çok güzel olmuş kategoriler (:

    ReplyDelete
  18. Merhaba,
    her zaman ki gibi bende varım :D Ama liste uzun bu sefer hazırlamak uzun sürecek :D Ablam da katılacak keza. Artık ne kadar uydurabilirse okuduklarını :D
    Tam da bu ay bir KG okumak istiyordum süper oldu.

    Yine de küçük bir serzenişim var. Tüm kategorileri okumayı düşünüyorum, hep okudum zaten. Yine de ne yaparsam yapayım yabancı dili okuyamayacağım ona üzülüyorum. Bitirmek zorunlu değil ama takarım böyle şeylere. Minik bir hikayeyi de olsa okumayı deneyeceğim. Azmettim (:

    Yeni etkinlik için teşekkürler (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pınar malasef vende seninle ayni fikirdeyim bir cogunu kafamda tasarladim ama 25.kategori dil bilmeyenlere malasef buyuk haksizlik olmuss keske bilseydim:(((

      Delete
    2. Bayanlar siz 29 kategoriyi bitirin, ayarlarız bir şeyler :)

      Delete
    3. Benim de maalesef yabancı dilim hiç yok:((( Birisi bana çevirse ben dinlesem nasıl olur?
      Tamam şaka şaka:)))

      Delete
    4. Listem hazır, okumaya başlayabilirim (:

      http://colorful-book.blogspot.com.tr/2014/06/etkinlik-okuma-senligi-yaz-2014-kitap.html

      Delete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://kitaaptiryakisi.blogspot.com/2014/06/etkinlik-yaz-okuma-senligi-2014.html Şimdilik okuma listemi yayınladım. Kısa zamanda güncellenebilir :D

      Delete
  20. Ben de varım ama lisede gördüğüm yarım yamalak İngilizcem var o bile yok gibbi :( Ama ben de bir sözlük eşliğinde bir çocuk kitabı okusam olur mu :)) Yabancı kategori hariç hepsi uyar bana , çok heyecanlıyım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim de stage5 bir kitabım var. 64 sayfa. onu okusam? :)

      Delete
  21. ben de katılıyorum:)
    seçenek bol olmuş
    umarım yakın sürede listeyi oluştururum:)

    ReplyDelete
  22. Sözde kpssye odaklanmam gerekiyordu ama dayanamadım ben de katılıyorum :D

    ReplyDelete
  23. Boşluklar var ama şimdilik listem bu;
    http://maviucurum.blogspot.com.tr/2014/06/okuma-senligi-yaz-2014.html
    ^^

    ReplyDelete
  24. Katılıyorum tabii ki :)

    Ancak Dünya Kupası ve ortasında olduğum "Yüzüklerin Efendisi - Tek Cilt"i okumamdan dolayı Haziran ayı sonları ve Temmuz ayı başları biraz kurak geçecek.

    Blog'um: http://big1boss.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  25. Katılacağııım ayarlamaya başladım bile kitapları :))

    ReplyDelete
  26. Önceki etkinliği görmüş ve yenisinin başlamasını sabırsızlıkla bekliyordum. Ben de katılmak istiyorum.

    ReplyDelete
  27. Merhaba bende varım ! :D İlk kez bir okuma etkinliğine katılacağım. Çok heycanlı *-* Kitaplığımda bekleyen 120 okunacak kitabım çok güzel okunacak bu yaz bence :D Bazılarını kafamda tasarladım bile :) Aslında yeni kitap siparişleri için de süper olacak. En önemlisi de kendimi çok sıkmayacağım tüm kategorileri bitirmeliyim diye. Yine de bitirsem iyi olur tabii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kendini çok sıkmamak konusunda katılıyorum. Umarım çok kasmam yoksa eğlenceli olmaktan çıkar :D

      Delete
  28. Bu şenlik çok daha eğlenceli olacak gibi, özellikle kategorilerin çokluğunu sevdim ben ^_^ Kitapları ayarlamaya başlıyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kitaplarımı belirledim, şenlik için hazırım ;)
      http://yorumcadisi.blogspot.com.tr/2014/06/etkinlik-okuma-senligi-yaz-2014.html

      Delete
  29. Hemen de bir liste hazırladım kendime :D http://kronikokur.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  30. merhabalar ben de katilmak istiyorum:) tum okurlara basarilar diliyorum:)

    ReplyDelete
  31. edebi eser olma zorunluluğu var mı? örneğin felsefe, sosyal bilimler filan saydırılabilir mi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sanırım benim adım iki kere yer almış hem 33. sırada hem 68. sırada bir içten var. 68'in gittiği link doğru 33'ü kaldırabilirsiniz.

      Delete
  32. Pınarcığım, 30. kategori için tiyatro eseri de geçerli değil mi?

    ReplyDelete
  33. Ben katılıyorum bu şenliğe de ama bu kategorileri nasıl buldun:))Çokk zor ama işin en sevdiğim kısmı kategorilere uygun kitap seçmek:))Bolda kategori var:)Ellerine sağlık:))

    ReplyDelete
  34. Ben de katılıyorum. Gerçekten çok güzel kategoriler var ve hiç kimse bence sıkılmadan okuyacaktır. Tebrik ediyorum. :)

    ReplyDelete
  35. Merhaba ben ilk defa katılacağım çok heyecanlandim:) şimdiden çok eğlenceli diyebilirim :) fikir sahiplerine teşekkürler.

    ReplyDelete
  36. Bende katilmayi dusunmeyenlerdendim bu sefer ama hem kategoriler çok kapsamli hem de puanlama sistemi çok eğlenceli emeğinize Saglik Pinar hanim yine varim

    ReplyDelete
  37. Çok utanarak yazıyorum daha önce de bir şenliğe katılmıştım ama arkası gelmemişti bu sefer umutluyum kabul ederseniz katılmak istiyorum en kısa zamanda listemi hazırlayacağım.

    ReplyDelete
  38. http://gulaycansever.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi-2014.html
    Lİstemin bir kısmı :)

    ReplyDelete
  39. Liste tamam bazı eksikler var ama :D
    Listedekilerin bazılarını sonradan değiştirsem sorun çıkar mı O.O Karar veremedim bir türlü.
    http://birkitapdelisi.blogspot.com.tr/2014/06/okuma-senligi-yaz-2014.html

    ReplyDelete
  40. Liste çok çeşitli, süper. Ben de katılmak istiyorum

    ReplyDelete
  41. Çok eğlenceli olacak gibi! Ben de katılmak istiyorum :)) Listemi bile hazırladım sayılır (gecenin bi yarısı :D) Geçen yıl kaçırmıştım etkinliği ama bu yıl keyfini çıkarmaya kararlıyım ^,^

    ReplyDelete
  42. Kış ve bahar okuma şenliğini yakından takip ettim ama okul yoğunlugyla katılamamistim. Yaz şenliğini aylardır bekliyorum. Esnek kategorilerin olması çok iyi olmuş. Bu kuralları daha çok sevdim. Hevesle heyecanla katılıyorum. Listemi önümüzdeki günlerde hazırlayacağım.:))

    ReplyDelete
  43. Merhabalar, bende katılmak istiyorum. Listemi hazırladığında link atarım.

    ReplyDelete
  44. Selam Pinar. Onceki iki etkinlikte olduğu gibi bunda da varım ;) Listemi yarın sizlerle paylaşacağım, güzel bir yaz güzel bir etkinlik olacak, kategorilere bayıldım :)

    ReplyDelete
  45. Merhabalar ben de ilk defa katılacak olmanın heyecanı ile listemi hazırlayıp aranızda olacağım:) ebruizzet IG

    ReplyDelete
  46. http://mehtapvekitap.blogspot.com/2014/06/okuma-senligi-yaz-2014-listem.html

    1-2 eksikle listemi hazırladım , yarın okumaya başlıyorum.

    Anı ve biyografi konusunda yine sorularım var :) Olmuştur inş.

    ReplyDelete
  47. bu şenlikte pek güzel olmuş:)
    daha öncekileri bitiremesem de bunda öyle bir zorunluluk olmadığı için bu şenliğede katılıyorum.En yakın zamanda kitapları seçip postunu yayınlayacağım.
    sevgiler:)

    ReplyDelete
  48. Bu etkinliğin 3.sune katılmıştım ama bitirememistim hamileligimden dolayı. Bu kategorilere bayıldım sayfa sınırlaması falan olmaması harika. Ben de varım umarım bu sefer hepsinden okuyabilirim :)
    Listemi daha sonra bloğumda yayinlayacagim ve burada paylaşacağım.
    Bol okumalı 3aylar herkese :)
    http://mavininguncesi.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
  49. Merhaba Pınar Hanım
    Bahar şenliğini işim yüzünden maalesef bitirememistim. Bu sefer mümkün olduğu kadar çok okumayı hedefliyorum. Kısacası ben de varım...

    ReplyDelete
  50. bende katılıyorum :) turkuazkitaplik.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Listemi hazırladım. Herkese keyifli okumalar. Güzel bir şenlik olması dileğiyle. :)

    http://kitaptankaleler.blogspot.com/2014/06/okuma-senligi-yaz-2014.html

    ReplyDelete
  52. Tabii ki katılıyorum, pek yakında listemi paylaşırım:)

    ReplyDelete
  53. Çok çok çok çok acayip heyecan yaptım ilk kez böyle bir şeye katılacağım.
    Listem hazıır.
    http://ejderhacami.blogspot.co.uk/2014/06/okuma-senligi-yaz-2014.html

    ReplyDelete
  54. Listem burda güncellemeler yapılacak daha sonradan
    Herkese keyifli bol okumalar

    http://mavininguncesi.blogspot.com.tr/2014/06/okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  55. Merhaba... bu senlikte ben de varim. En kisa zamanda listemi olusturup sizle paylaşacağım:)

    ReplyDelete
  56. Merhaba bloğunuza ilk kez dün girdim ve böyle bi etkinlikle karşılaşınca çok sevindim. Ben de katılıyorum. Umarım birsürü kitap okuruz. Herkese keyifli okumalar! :)

    ReplyDelete
  57. Daha önce katılacağımı belirmiştim. İşte Listem..
    http://simdiyazmazamani.blogspot.com.tr/2014/06/okuma-senligi-yaz-2014.html

    ReplyDelete
  58. Merhaba ben de katılıyorum bu etkinliğe listeyi belirlemedim henüz, ama olsun evde 50 kadar kitabım var okunmayı bekleyen fuara gidip kendini kaybedince böyle oluyor. Neyse artık bu etkinlikler sayesinde kitaplığımdaki bekleyenler sayısını azaltırım. Bitirme gibi bir zorunluluk olmadığına sevindim. Katılımcıların hepsine şimdiden kolay gelsin.

    ReplyDelete
  59. Listemi de hazırlamış bulunmaktayım (:

    ReplyDelete
  60. Listemi az buçuk hazırladım ve işte buradayım:)

    http://hayaletkitaplar.blogspot.com.tr/2014/06/okuma-senligi-yaz-2014.html

    ReplyDelete
  61. Ben de varıım bu günü bekliyordum hehe ayarlamaya başlayacağım hemen
    :D

    ReplyDelete
  62. Ben de katılıyorum :) Listemi en kısa sürede oluşturup blogumda yayınlayacağım.

    ReplyDelete
  63. elimden geleni yapacağım, en azından 10 puan alırım diye düşünüyorum :)

    ReplyDelete
  64. Güzelmiş:) Beni de sayabilirsin. Bu da yarım yamalak listem:
    http://1kitap5yorum.blogspot.com.tr/2014/06/2014-yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  65. Bütün iddiasızlığımla ben de katılıyorum. Çok keyifli olmuş bu yeni düzenleme =)

    ReplyDelete
  66. Listemi tamamladım. http://realbookworm05.blogspot.com.tr/
    Bazen çok kararsız kaldım onca güzel eser arasından kitap seçmekte. :)

    ReplyDelete
  67. Merhabalar, bende katılmak istiyorum :)

    ReplyDelete
  68. Ben de katılıyorum :) Kitap listemi size mail olarak atsam uygun mudur?

    ReplyDelete
  69. Pınarcım katılmak istiyorum, elimdeki kitapları seçmem yarını bulabilir :)

    ReplyDelete
  70. Bu seferki esnekliğe bayıldım ve ben de katılıyorum. Nerdeyse tüm kategorilerde elimde kitap olduğu için listem bile hazır :
    1. Kategori (10 puan): İsminde yaz mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların yazın geçtiği bir kitap.
    Kürşat Başar- Yaz

    2. Kategori (10 puan): Sadece tek bir kitabını okuduğunuz ve sevdiğiniz bir yazardan bir kitap.
    Buket Uzuner- Kumral Ada Mavi Tuna

    3. Kategori (10 puan): Bir şiir kitabı.
    Orhan Veli- Beni Bu Güzel Havalar Mahvetti

    4. Kategori (10 puan): Adında bir sayı geçen bir kitap.
    Robin Sloan- 24 Saat Açık Kitapçının Sırrı

    5. Kategori (10 puan): Bir kişisel gelişim kitabı.
    Kemal Sayar- Hayat Teselli Bulmaktır

    6. Kategori (10 puan): Nobel ödüllü bir yazardan bir kitap.
    G.G.Marquez- Kırmızı Pazartesi

    7. Kategori (10 puan): Fransız edebiyatından bir kitap.
    Balzac- Otuzunda Kadın

    8. Kategori (10 puan): Bir savaş kitabı.
    Ayşe Kulin- Sevdalinka

    9. Kategori (10 puan): Yabancı bir yazardan bir öykü kitabı.
    Etgar Keret- Tanrı Olmak İsteyen Otobüs Şoförü

    10. Kategori (10 puan): Fantastik kurgu/bilim kurgu/distopya/steampunk vb. türde bir kitap.
    Aldoux Husley- Cesur Yeni Dünya

    11. Kategori (10 puan): Yasaklanmış bir kitap.
    Chuck Palanhaiuk- Dövüş Kulübü ( Goodreads’teki yasaklı kitaplar arasından seçtim ama yasaklanma sebebini göremedim )

    12. Kategori (10 puan): Beyaz perdeye aktarılmış bir kitap.
    Miguel Puig- Örümcek Kadının Öpücüğü

    13. Kategori (10 puan): Aynı zamanda çevirmenlik de yapan bir yazar tarafından yazılmış bir kitap.
    Mina Urgan- Bir Dinazorun Gezileri

    14. Kategori (10 puan): Kütüphaneden veya bir tanıdığınızdan ödünç aldığınız veya sahaftan aldığınız bir kitap.
    Emile Zola- Dreyfus Olayı
    15. Kategori (10 puan):Bir masal kitabı.
    Alice Harikalar Diyarında


    16. Kategori (10 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap.
    Michael Cunningham- Saatler (1999 Pulitzer- 1999 Pen Faulkner Ödülleri)

    17. Kategori (10 puan): Bir biyografi/otobiyografi kitabı.
    Nehir Söyleşi- Hayat Tatlı Bir Zehir ( Aydın Boysan Biyografisi)

    18. Kategori (10 puan): Bir tiyatro oyunu.
    Yiğit Sertdemir- Toplu Oyunları 1 ( Bekleme Salonu- OBEB)

    19. Kategori (10 puan): Halen yazmaya, üretmeye devam eden bir edebiyatçıdan (yazar, şair, araştırmacı...) bir kitap.
    Kürşat Başar- Başucumda Müzik

    20. Kategori (10 puan): Polisiye/gerilim/korku vb. türde bir kitap.
    Ahmet Ümit – Beyoğlu Rapsodisi

    ReplyDelete
  71. Uzun olduğu için sığmadı. Kalan kısmı da bu şekilde:
    21. Kategori (10 puan): Bir aşk romanı.
    Sarah Jio- Yağmur Sonrası

    22. Kategori (10 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap.
    Sarah Jio- Mart Menekşeleri

    23. Kategori (10 puan): Mektuplardan veya anılardan oluşan bir kitap.
    Tezer Özlü’den Leyla Erbil’e Mektuplar ( Pınarcım hazır yeni baskısı yapılmışken bunu kalabalık bir kitap fidanı yapsak ya ;)

    24. Kategori (10 puan): Daha önce okuyup da tekrar okurum dediğiniz bir kitap.
    Sabahattin Ali- Kürk Mantolu Madonna ( 10 yıl evvel sınavda bu kitaptan sorumlu olduğumuz için okumuş ve SAbahattin Ali’nin kitaplarıyla tanışabildiğim için minnet duymuştum. Uzun zamandır yeniden okumak istiyordum harika oldu.)

    25. Kategori (10 puan): Yabancı dilde bir kitap.
    ? (Henüz seçim yapamadım, okuyabilir miyim ondan da emin değilim :/)

    26. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 15 puan, toplamda 45 puan): 3 kitaplık bir seri veya aynı seriden 3 kitap.
    Ayşe Erbulak- Çok Şekerli Ölüm/Limoni Ölüm/Ödüllü Ölüm

    27. Kategori (Her bir kitap 10 puan, iki kitap da okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 50 puan): İsminde zıt anlamlı kelimeler olan iki kitap.
    Jose Saramago- Körlük/Görmek

    28. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 60 puan): Goodreads’in “Ölmeden Önce Okunması Gereken 1001 Kitap” listesinden 3 kitap.
    George Orwell- Hayvan Çiftliği / Antony Burgess- Otomatik Portakal / Scott Fitzgerald-Muhteşem Gatsby

    29. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.
    Latife Tekin- Sevgili Arsız Ölüm
    Aslı Erdoğan- Kabuk Adam
    Bilge Karasu- Ne Kitapsız Ne Kedisiz
    Russell Potter- Tahsilli Bir Domuzun Anıları

    30. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 50 puan, toplamda 80 puan): 17., 18. ve 19. yüzyılda yazılmış birer kitap.
    ? (okumak için en sona bıraktığım kategori daha sonra seçim yapacağım)

    ReplyDelete
  72. Merhaba Pınar. Ben de buralardayım yine:)))
    Puanlama kısmında ise kendine zorluk çıkarmışsın sanki. Matematiği sevmiyorum ya direk o dikkatimi çekti....
    Anladığım kadarıyla bu kez sayfa sınırlaması yok ama çok sayfa okumak iyi birşey....

    ReplyDelete
  73. yeni kategorileri çok sevdim ben de varım :)

    ReplyDelete
  74. Ah temmuz boyunca 50000 kelime yazmak icin yazma kampina katilmayacak olsaydim tam benlik bir etkinlikmis. Agustos ayina sag cikarsam ve yazma hedeflerime yaklasmis olursam ben de katilmak istiyorum.

    ReplyDelete
  75. Listem şimdilik aşağıdaki gibi.

    http://pinucciasbooks.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  76. listemi hazırladım, çok heyecanlı, tüm kitaplar evde sırasını bekleyenlerden seçildi :)))

    http://annekedi.blogspot.com.tr/p/okuyorum-okuyorum.html

    ReplyDelete
  77. Savas kategorisi icin beyaz kraliceyi okusam olurmu taht savasini konu aliyir ama

    ReplyDelete
  78. Kitap listemi hazırladım değişiklikler olabilir. :)

    http://okumabahcesi.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  79. Merhaba pinuccia bloğunu ve etkinliğini çok sevdim ben de katılmak istiyorum. Henüz çok yeni olsa da bloğumda şenliğini paylaşacağım. :)

    ReplyDelete
  80. Listemiz de hazır! :D

    http://crazydreamernora.blogspot.com.tr/2014/06/etkinlik-okuma-senligi-yaz-2014.html

    ReplyDelete
  81. listemi yaptım :)
    http://bidolukitap.blogspot.com.tr/2014/06/okuma-senligi-yaz-2014.html

    ReplyDelete
  82. Bende katılayımmı pınar kitaplarım hazır. 😄

    ReplyDelete
  83. merhabalar ben listemi hazırladım ilk kitabımı okumaya başladım bile fakat hala listede ismim yok istediğimiz zaman katılabiliriz diye okumuştum ama herkes 21 haziranda katılmıs zannedersem ben geç mi kaldım acaba eğer öyleyse çok üzülürüm çünkü bu benim ilk okuma şenliğim olacak p yüzden sabırsız ve heyecanlıyım kusura bakmayın:)

    ReplyDelete
  84. Merhabalar,

    Listeme linkten ulaşabilirsiniz. İyi okumalar :)

    http://mutluydum.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi-heyo-senlige-yaz-geldi.html

    ReplyDelete
  85. Okuma şenliğinin tekrar başladığını görünce çok sevindim bu sefer bende katılmak istiyorum..En kısa zamanda bende listemi hazırlayıp paylaşıcam :)

    ReplyDelete
  86. Ben de katılıyorum :)
    Bu da listem,
    http://birkitapseveringunlugu.blogspot.com.tr/2014/06/pinucciann-yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  87. İlk kez ben de katılıyorum. Gerçi tamamını bitirebileceğimden emin değilim ama eğlenceli görünüyor. :D
    http://kitaplarinsenfonisi.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
  88. bende katılmak istiyorum :) okuma listem ; http://birkitapbinmutluluk.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  89. Benim gibi plana bağlı kalamayan, o an canı başka bir kitabı okumak isteyince o kitaba başlayanlar için esneklik süper olmuş! Bu haliyle hangi kitabı okursam okuyayım ona uygun bir kategori bulurmuşum gibi..
    20 Haziran'da iki yeni kitaba başlamıştım, onlar bitince hemen kategorilere kitap düşünmeye başlayacağım. Birçoğu şuan aklımda bile. Gözüme kategorilerden 18ini kestirdim, ki bu bile 3ayda 28 kitap okumak demek oluyor; o da benim okuma ortalamamın tam olarak iki katı! Birkaç güne, okumaya çalışacağım bu 18 kategori listemi yollarım.
    Okuma Şenliği, FTW! Hem de bu sefer daha geniş genişi.

    ReplyDelete
  90. Ve listem,
    http://pumpkinturta.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  91. http://aylininannesi.blogspot.com.tr/2014/06/pinuccia-yaz-okuma-senligi-listem.html

    ReplyDelete
  92. Ben her seferinde katılıp her seferinde daha kötü performans gösteriyorum. Hele sonuncusunda 3-4 kitap okuyabildim, çünkü ya istediğim kitaplar kategorilere uymuyordu ya da 200 sayfadan kısaydı. Bu sefer etkinliği tersten yapacağım ben. Etkinliğin sonunda 21 Haziran - 21 Eylül tarihleri arasında okuduğum kitaplara bakıp puan vereceğim, bakalım kaç çıkacak :D

    ReplyDelete
  93. Heyecanla listemi hazırlıyorum. Tamamlayinca blogumda paylaşır ve buraya da not düşerim:) Çok keyifli olacak.
    Teşekkürler ve sevgiler ^-^

    ReplyDelete
  94. merhaba blogunuzu ilk defa okuyorum ve ben de bu şenliğe evet diyorum :)

    ReplyDelete
  95. Ben de varım :)
    Listemi blogda yayınladım, sevgiler...

    http://ikikedibirkitap.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi-bu-yaz-cok-okuyacagz.html

    ReplyDelete
  96. Pınar Hanım ben de katılıyorum. Umarım herkes için bol kitaplı bir yaz olur. :)

    ReplyDelete
  97. listem de hazır
    http://www.seymaatasoy.com/2014/06/yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  98. Bende katılmak istiyorum, çok mu geç kaldım acaba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://kendidunyamdaben.wix.com/kitapkurdu

      Delete
    2. Yahu kusura bakma, baya yorucam şimdi seni. Ama ben şu diğer siteyi blogspotu çok beceremediğim için yapamamıştım, şimdi bir iki şey yapabildiğim için diğerini bıraktım. http://kendidunyamdaben.blogspot.com.tr/ bunu kullanıyorum şimdi. Seni yoracağım ama kusura bakma canım ya tekrardan :(

      Delete
  99. http://segesegese.blogspot.com/2014/06/yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  100. Oh be sonunda listemi hazırlayabildim çok geç olmadan ^-^
    Listem de bu ; http://ruyakitaplik.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi.html
    Çok eğlenceli olucak :D

    ReplyDelete
  101. Katılıyorum :)
    Kitapları hazırladım ve bloğumda yazdım :)
    http://nessbooks.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  102. Şimdilik listem buradaki gibi: http://cansudandunyaya.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi-ve-listem.html

    ReplyDelete
  103. Herkese tekrar merhaba yine varım ve de listemde budur;
    http://baskaturluyasamak.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi-baslad.html

    Ve blogu olmayan arkadaşlara blogumda ev sahipliği yapabilirim hatırlatayım..
    Keyifli okumalar herkese:))

    ReplyDelete
  104. BLOG ADRESİM DEĞİŞTİĞİNDEN TEKRAR YAZIYORUM KUSURA BAKMAYIN . ETKİNLİKLE OLUŞTURDUĞUM LİSTE VE BLOGUMUN LİNKİ :http://rabiakucur.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi.html HERKESE İYİ ŞANSLAR

    ReplyDelete
  105. Bende katılmak istiyorum fakat blog sahibi değilim listemi size nasıl ulaştırmalıyım. İlk defa katılıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isterseniz ben blogumda yer verebilirim... mail adresim zlemulubay@gmail.com

      Delete
  106. Harika etkinlikte ben de varım:)
    http://moonlightcat13.blogspot.com/2014/06/yaz-okuma-senligi-2014.html
    Sevgiler ^-^

    ReplyDelete
  107. Bu sene bende varım kendime hazırladım bir liste :) http://neleryapmadikki.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  108. Bir kaç eksik var ama benim listem bu http://okuryazar15.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi-2014.html :) Güzel bir yaz listesi oldu :)

    ReplyDelete
  109. Gönderim iletilmediği için tekrar ediyorum,ben de varım,herkese keyifli okumalar.♥

    ReplyDelete
  110. Benimkiler çıkmamış ama bende varım:))
    Buda listem
    http://gulaycansever.blogspot.com.tr/2014/06/mervenin-yaz-okuma-senligi-2014-listesi.html

    ReplyDelete
  111. merhaba bende katılıyorum kitaplarımı instagramdan paylaşacağım lise olarak buraya da yazmam gerekir mi ve okuyacaklarım bitikten sonra başlangıçta kiap belirtmediğim halde diğer kategorilerden devam edebilir miyim ?
    çok güzel bir etkinlik umarım başarabilirim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. İg kullanıcı adım mugemsi :) soru işaretinib cevabı olmuştur umarım ;) kitaplarımı yarın paylaşacağım :)

      Delete
  112. Merhabalar Bende Katılmak istiyorum.
    Bu da listem
    http://aykiriblog.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  113. Benim yorumum gelmemiş galiba^^
    http://ejderhacami.blogspot.com.tr/2014/06/okuma-senligi-yaz-2014.html
    Buda benim listem (:

    ReplyDelete
  114. Merhaba , bu liste bana acayip eglenceli geldi. Ben de katilacagim izninle canim :) Pazartesi listemi yayinlar sana da haber veririm.
    Sevgiler

    ReplyDelete
  115. Merhaba bende katılmak istiyorum fakat bir blogum yok bana mail adresini verebilir misin? Oradan yazabilirim. Veya bir başkası yardım ederse de çok mutlu olurum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabalar isterseniz size yardımcı olabilirim. kitaplarbitmesin@gmail.com adresine mail atarsanız yardımcı olabilirim :)

      Delete
  116. Anthawise benim bu arada, onu eklememişim :) http://whereugonnasleeptonight.blogspot.com.tr/2014/06/2014-yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  117. Ben de katılıyorum. İşte bu da listem:
    http://dolunaysuraat.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligini-duydunuz-mu.html

    ReplyDelete
  118. Merhabalar, bu kez ben de katılmak istiyorum. :)
    Listem de burda: http://yangelyatuniversitesi.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi-2014.html

    ReplyDelete
  119. Merhaba,
    Katılımcılar arasında 73. numarada iç ses adıyla katılmıştım. Fakat blogger kullanıcı ismimi, instagram kullanıcı ismimle de aynı olan 'birkitapsever' olarak değiştirdim.
    İkinci bir zahmet vermiş oldum ama, katılımcı ismimi de birkitapsever olarak değiştirebilir miyiz, sonradan da karışıklık olmaması adına

    ReplyDelete
  120. İlk kez böyle bir etkinliğe katılıyorum. Çok keyifli. :) Listemi de hazırladım. http://hortumsuzbirfil.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi_29.html
    Herkese iyi okumalar, sevgiler.

    ReplyDelete
  121. Evet. Bende geldim... = )

    http://optikinkitapblogu.blogspot.com/2014/06/etkinlik-yaz-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  122. Ben daha önce çok gördüm okuma şenliğini ama okullardan dolayı bir türlü kendime güvenemedim ve katılmamıştım. Hazır tatilken katılıyım dedim. Kategori çok ama yapabiliceğimi düşünüyorum. Bakalım hemen blogumda hazırlayıp linkini atıcam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sonunda listem hazır!!
      http://kitapsayfalarii.blogspot.com.tr/2014/07/yaz-okuma-senligi.html

      Delete
  123. Merhaba kış şenliğinizi görmüş ve işimden dolayı yetiştiremem diye başlamamıştım. Bu hali gerçekten çok güzel olmuş. Ben de varım. Ancak bir blogum yok. Mail olarak ya da instagram üzerinden nasıl katılabilirim. Yardımcı olursanız sevinirim. Sevgiyle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Instagram kullanıcı adınız nedir? Oradan da katılabilirsiniz. Her ay güncellemeleri oradan da soracağım. Instagram katılımcıları okumayı planladıkları kitapların fotolarını paylaştı genelde. #okumasenligi #yazokumasenligi #yazokumasenligi2014

      Delete
    2. Öncelikle geri dönütünü için teşekkürler ve böyle bi etkinliğe ev sahipliği yaptığınız için tebrik ederim. IG kullanıcı adım ELİFZGE. Bugün yarın kitapları yayınlarım. Listem aslında hazır ancak kitaplarımın hepsi yanımda değil. O yüzden part part yayınlamayı düşünüyorum. Tekrar teşekkürler.

      Delete
  124. Tam olmasa da listemi yayınladım. Zamanla günceloleyeceğim.
    http://kalemimden-yazilar.blogspot.com.tr/2014/06/okuma-senligi-yaz-2014.html

    ReplyDelete
  125. Listemi de yaptım :) http://www.keskegercekolsa.com/2014/06/yaz-okuma-senligi.html#.U7FCwvl_uSo

    ReplyDelete
  126. Merhaba. Daha önceden yorum bırakmıştım ama sanırım yorumum silinmiş. Şimdi kontrol edince farkettim. Yorumum olmadığı için listede de gözükmüyorum. Etkinliğe ben de İnstagram üzerinden katılmak istiyorum. Okuyacağım kitapların listesini de oluşturdum. Herkese iyi okumalar:)
    İnstagram hesabım: _iremimosa

    ReplyDelete
  127. bloğu olmayan bir arkadaşım da etkinliğe katılmaya karar verdi. ismi Arzu Abacı. listesini kendi bloğumda yayınladım. eklerseniz sevinirim. :)
    http://hortumsuzbirfil.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-kitap-senligi-arzu.html

    ReplyDelete
  128. Sonunda ben de listemi yaptım:http://kitapsiginagi.blogspot.com/2014/07/okuma-senligi-yaz.html

    ReplyDelete
  129. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  130. Okumak istediklerimizi kısıtlamayacak, kitaplığımızda okunmayı bekleyen kitapları kolaylıkla eritmemizi sağlayacak çok güzel bir şenlik olmuş. Listemi hazırladım ben de...
    http://kedininkaleminden.blogspot.com/2014/07/okuma-senligi-yaz-2014.html

    ReplyDelete
  131. merhaba benim de listem şimdilik bu. http://birkucukesinti.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  132. Merhaba ben de varım. Ama şimdilik listem hazır değil.

    ReplyDelete
  133. benim listemde burdaa :)http://kitapevren.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  134. Ben de katıldım. Bu da benim okuma listem :)
    http://masumkedi87.blogspot.com.tr/2014/07/yaz-okuma-senligi-2014.html

    ReplyDelete
  135. Pınar selam, blogu olmayan arkadaşlarımızdan ikisinin listelerini blogumda paylaştım. Linkleri aşağıdaki gibi:

    Yeliz Gözde nin listesi : http://mutluydum.blogspot.com.tr/2014/07/yaz-okuma-senligi-yeliz-gozdenin-okuma.html

    Selen Abalının listesi: http://mutluydum.blogspot.com.tr/2014/07/yaz-okuma-senligi-selen-abal-nn-listesi.html

    Sevgilerle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam, blogu olmayan ve kendi blogumda listesini paylaştığım katılımcılardan birisi de Ezgi Küpçüoğlu' nun listesi. Linkten ulaşabilirsiniz :) İyi okumalar...

      http://mutluydum.blogspot.com.tr/2014/07/yaz-senligi-ezgi-kupcuoglu.html

      Delete
  136. Mükemmel bir etkinlik, emeğinize sağlık. Kitaplarımı belirledim http://mimozaseynep.blogspot.com/2014/07/yaz-okuma-senligi-icin-kitaplarimi.html
    ben de varım :)

    ReplyDelete
  137. Bende katılmak istiyorumm.. yazım bile hazır :-)
    http://dostlarkutuphanesi.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi_22.html

    ReplyDelete
  138. Kusuruma bakma İG nickimi yazmışım. Ben hndtuana

    ReplyDelete
  139. nihayet kpss yi sonlandırıp koşarak geldim şenliğe
    çok eğlenceli bir etkinlik olmuş ne zamandır buraya yorum bırakabilmek için can atıyordum nihayet hemen bugün başlıyorum okumalarıma
    listemi de en kısa zamanda tamamlayıp blogumda paylaşacağım
    herkese eğlenceli keyifli okumalar
    ve pinuccia bu etkinlik için tebrikler ve teşekkürler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ve listemde hazır:)

      http://fatosgul.blogspot.com.tr/2014/07/yaz-okuma-senligine-davetliyiz.html

      Delete
  140. Listemi yapıyorum🙈☺️ geç kalamadıysam 💛

    ReplyDelete
  141. Böyle bir etkinliği kaçırmak istemedim bu sayede elimde okunmayı bekleyen kitaplarımda hızla azalacak :)

    http://tersimpictir.blogspot.com.tr/2014/07/okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  142. geç değilse eğer ben de katılmak istiyorum :) 50 puan da olsa alabileceğim, okumakta fayda var :) http://birkitapligingunlugu.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  143. Merhaba Pınar... Ben de Şenliğe katılmak istiyorum. Listem de burada... http://goablogger.blogspot.com.tr/2014/07/yaz-okuma-senligi-listem.html
    İG den de mesaj attım ama gormedin sanırım. Sevgiler....

    ReplyDelete
  144. Ay bende geldim :) oleoleole :)) http://catdontlikemilk.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  145. zıt kelimeler kategorisi için ışık ve karanlık kelimeleri olur mu

    ReplyDelete
  146. Merhaba ben de geldim.Maksat okuyalım, şenlik olsun :) Listem burada :) http://selinakcaoglu.blogspot.com.tr/2014/07/yaz-okuma-senligi-kitap-listesi.html

    ReplyDelete
  147. Ben de katılmak istiyorum, kpss sonrası iyi gelecek. :)

    ReplyDelete
  148. Bende katilmak istiyorum www.pillikutuphane.blogspot.com

    ReplyDelete
  149. http://pillikutuphane.blogspot.com.tr/
    Listem hazır burada ! :D Bütün kitaplık boşaldı süper oldu

    ReplyDelete
  150. Ben deee :)

    http://kitapseverler.blogspot.com/2014/07/okuma-senligi-1-yaz-2014-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  151. Katılmaya karar vermiştim, haber vermeye de karar verdim. Liste yapmadım okudukça sıralamada yerlerini bulacak kitaplarım.

    ReplyDelete
  152. http://tifiltigtil.blogspot.com.tr/2014/07/yaz-okuma-senligi-ve-listem.html

    Bende katılmak istiyorum listem yukarıda. Tabletle blog yazmaya çalıştığım için görsel çirkinlik adına şimdiden özür diliyorum. Soruları kopyalım ama arka plan renkleri kiminde silinmiş kiminde silinmemiş. Düzeltmeye çalıştıysamda olmadı. Kusura bakmayın.

    ReplyDelete
  153. Merhaba, etkinliği yeni keşfettim, ucundan kenarından yakalamaya çalışacağım :) Küçük bir liste yaptım bile.
    http://melteminkelimeleri.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  154. Merhaba bende katılmıştım ama. Ismim listede yok. Mesajımda yayınlanmadı gelmediği acaba?

    ReplyDelete
  155. merhaba bende katılmak istiyorum ama geç haberim oldu bide bu yıl sınav stresim var umarım diğer şenliklere katılırım..

    ReplyDelete
  156. Şenlikten şimdi haberim oluyor ve katılmayı çok isterim. Acaba şimdi katılsam haziran ve temmuzda okuduğum kitaplar da listede yer alır mı? http://yalnizsan-kuran-oku.blogspot.com

    ReplyDelete
  157. MERHABALAR
    BU ETKİNLİK TAM BANA GÖREYMİŞ AMA BEN ŞİMDİ GÖRDÜM
    KAÇIRDIĞIMA ÇOK ÜZÜLDÜM DOĞRUSU

    ReplyDelete