Jun 15, 2014

Bahar Okuma Şenliği'nin de Sonuna Geldik Kitap Kurtları...

Üç ay ne çabuk geçti değil mi? Bahar Okuma Şenliğimizin de sonuna geldik. Bu şenlik bu sefer bir başka güzeldi benim için. Dördüncüsünü düzenlediğim okuma şenliklerinden birini ilk kez bu sefer bitirebildim. (Neler okuduğumu merak edenler buraya tıklayabilir). Acaba sizler neler yaptınız? Bu yayına doğrudan yorum bırakarak veya blogunuzda yayın yapıp buraya blog linkinizi bırakarak neler okuduğunuz konusunda beni haberdar edebilirsiniz. Sıralamada ilk 10'da yer alacak olanlar Altın Kitaplar'dan bir kitap kazanacak :)

Sıralamada puanınızın görünmesi için bugünden başlayarak 18 Haziran Çarşamba gün bitimine kadar buraya yorum bırakmanız veya bana mail (pbcelebi@gmail.com) atmanız gerekiyor. Yorumunuzda veya atacağınız mailde 15 Mart - 15 Haziran tarihleri arası okumayı bitirdiğiniz kitapları, yazarlarını, yayınevlerini ve sayfa sayılarını yazmanız gerekiyor. Blogu olan katılımcılar bloglarında yayın yaparlarsa o yayının linkini bıraksalar o da yeterli. 19 Haziran'dan itibaren bırakılan yorumları, atılan mailleri dikkate almayacağım.

42 comments :

  1. 1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Hz Muhammedin Hayatı, Martin Lings, insan yayınları, 376 S.

    2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
    Sezai Karakocun 'Alın yazısı Saati, Siirler 8' (okundu) isimli kıtabı. 64 S. Dirilis Yayınlarından

    3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Amy Tan'ın 'Talih Kusu' isimli kıtabı, 286 S, 1989 da 'Bay Area Book Reviewers Award' ödülünü aldı

    4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
    Mehmed Alagas'ın 'Tas'(Okundu) ısımlı kıtabı 80 S. İnsan Yayınlarından

    5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Tayfun Er'in 'Erguvaniler' isimli kitabı (Okundu) Duvar yayınlarından. 352 sayfa

    6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Nuray Mert'in 'Hep Muhalif Olmak'(Okundu) ısımlı kıtabı 280 S.İletisim yayınlarından

    7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    İrfan Öztürk'ün 'Ask Kapısında' ısımlı kıtabı. 311 S. Yüzakı Yayınlarından.

    8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).
    Alis Harikalar Ülkesinde - L. Carroll kıtabı,(Okundu) M.E.B. Yayınları. 2010 senesınde Disney yapımı bır Fılmı çıkmıştır. 150 S.

    9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Adem Gunes'in 'Anne olma Sanatı' (Okundu) ısımlı kıtabı 208 S. Nesil yayınlarından

    10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Miguel de Cervantes Saavedra' nın 1613'de basılmış 'Örnek alınacak Hikayeler' (Okundu) isimli kitabı, kırmızı yayınları, 544 S.

    11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Kolılerı açtığımda ılk aramada Maksim Gorki'nin 'Ana' (Okundu) kıtabını buldum 432 S.

    12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.
    Aliya İzzetbegovic' in

    'İslam Deklarasyonu' 101 S. (Okundu) Fide Yayınları
    Konusmalar 260 S. (Okundu) Klasık yayınlarından
    Dogu ve Batı arasında İslam 312 S. (Okundu) Nehir yayınlarından
    'Tarihe Tanıklıgım' S. 590 (Okundu) Klasik yayınlarından:

    12. katagori 1.263 sayfa

    Kıtapların hepsi ise tam olarak 4.346 sayfa ediyor.

    Kitapların yorumları ıcın bu linke bakabilirisiniz http://sudagidan.blogspot.ch/search/label/Annenin%20Okuduklar%C4%B1

    ReplyDelete
  2. Merhablar,

    Öncelikle bu güzel şenlik için bir kez daha teşekkürler :) Bu defa ben de kategorileri tamamlamanın mutluluğunu yaşıyorum.

    Okuduklarıma Link ten ulaşabilirsiniz. Sevgiler.
    http://mutluydum.blogspot.com.tr/2014/06/bahar-senligi-sonuclar-bitirdim-heyo.html

    ReplyDelete
  3. http://mehtapvekitap.blogspot.com/2014/06/okuma-senligi-bahar-2014-bitti-iste.html

    İşte benim raporum :)

    ReplyDelete
  4. Benim liste: http://colorful-book.blogspot.com.tr/2014/06/bahar-okuma-senligi-son-durum-kitap.html
    Birkaç değişiklik oldu.

    Ablamınki: http://colorful-book.blogspot.com.tr/2014/05/bahar-okuma-senligi-usengec-yorumcunun_4.html
    Değişiklik yok

    ReplyDelete
  5. Merhabalar,

    Ben etkinliği bitir(e)medim bu sefer. Katılanları ve özellikle bitiren herkesi tebrik ediyorum. :)

    ReplyDelete
  6. http://sweetieleaf.blogspot.com/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    Bu da benim katılım yayınım, tekrar çok teşekkürler :)

    ReplyDelete
  7. Ben bitiremedim, dilediğim gibi okuyamadım ne yazık ki.

    http://sibiryakoylusu.blogspot.com.tr/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html

    okuduklarım da bunlar.

    ReplyDelete
  8. Gerçek bir kitap kurdu olan Neslihan arkadaşımızın etkinlik yayını bu linkte. Kendisini kutluyorum.

    http://kitaplarlabeslenmek.blogspot.com.tr/2014/06/neslihann-sah-ru-okuma-senligi-bahar.html

    ReplyDelete
  9. Benim listem,
    http://pumpkinturta.blogspot.com.tr/2014/06/okuma-senligi-sonu.html

    ReplyDelete
  10. Merhaba yine harika bir etkinlikti.Teşekkürler Pinuccia:)

    http://hayaletkitaplar.blogspot.com.tr/2014/06/bahar-aylar-okuma-senligi-sonucum.html?m=1

    ReplyDelete
  11. Merhaba.Bitiremeyeceğimden korktum ama inat ettim bitirdim:)))İşte benim listem:)Diğer şenliklerde görüşmek üzere:)
    1.Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).

    Şeytan Şifresi-Charles Brokaw-Pegasus yay.-464 sf
    2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
    Seni Babama Söylerim-Sibel İlkiz-Scala yay.-163 sf

    3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Cezayir Körfezi-Louis Gardel-Hemen K.-208-2008 Meditterranean Ödülü

    4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
    Türk Edebiyatından Öykü Antolojisi-Metin Celal-Alfa yay.-403

    5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Kiraz Çiçekleri-Yasunari Kawabata-Altın yay.-352 sf

    6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).

    Pearl S.Buck-Bambu-Halk K.-600
    7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Uzak Ülke-Nancy Grossman-parodi yay.-432sf

    8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).
    Kitap Hısızı-Makus Zusak-Martı Yay.-574

    9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Sekiz-Katherine Neville-Pegasusu yay.720

    10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Kuzey ve Güney-Elizabeth Gaskell-Altınbilek yay.-649

    11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Anna Karenina-Tolstoy-Martı yay.-944

    12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.
    Robert Jordan
    9.Kitap-Kışın yüreği-İthaki yay.-695
    10.Kitap-Alacakaranlık Kavşağı-İthaki yay.-792

    Toplam 250 puan 6996 sayfa

    ReplyDelete
  12. http://maviucurum.blogspot.com.tr/2014/06/okuma-senligi-sonu.html
    Maalesef bende bitiremeyenlerdenim^^

    ReplyDelete
  13. listemi tamamlayamadım, üzgünüm :(

    http://annekedi.blogspot.com.tr/p/okuyorum-okuyorum.html

    ReplyDelete
  14. Utanarak ve üzülerek söylüyorum ki ben bu ay iş yoğunluğumdan ötürü kitap okuyamadım. O yüzden bahar okuma şenliğini bitiremedim. Dolayısıyla sadece okuduğum yani ilk etap kitaplarımı gönderiyorum. Bitiren herkesi kutluyorum. Umarım bir sonrakinde ben de başarılı olurum.
    http://kalemimden-yazilar.blogspot.com.tr/2014/05/bahar-okuma-senligi-2014-1-etap-bakalm.html

    ReplyDelete
  15. benim sonuçlarım burda. http://oykumolasi.blogspot.com.tr/2014/06/bahar-okuma-senligi-sonuclar.html

    ReplyDelete
  16. Bitiremedim ben bu sefer. Bitirenlere kocaman tebrikler =)
    http://kitapardindan.blogspot.com/2014/03/okuma-senligi-bahar-2014.html burada okuma listem var. 145 puan yapabildim.

    ReplyDelete
  17. http://adadenizi.blogspot.com/2014/06/okuma-senligi-final.html

    Benim okuduklarım da burada Pınar. Sana kolaylıklar dilerim, sevgiler:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim okuduklarim da burada. Sevgiler
      http://blog.ahukader.de/2014/06/bahar-okuma-senligi-durum-guncellemesi.html

      Delete
  18. Bu da bitti çok şükür:))
    linkim burada:

    http://moriceninyeri.blogspot.com.tr/2014/06/okuma-senligi-final-raporu.html

    sevgiler....

    ReplyDelete
  19. 1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa)

    Yeni dünya - Aldous Huxley. M.E.B Yayınları. 335 sayfa. Basım yılı 1989

    2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok)

    Ben Sana Mecburum - Attilâ İlhan. Türkiye İş Bankası Yayınları. 160 sayfa. Basım yılı 2014

    3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).

    Freud'un Kız Kardeşi - Goce Smilevski, Nemesis Kitap. 243 sayfa. Basım yılı 2013. Avrupa Birliği Edebiyat Ödüllü.

    4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).

    Çıplak Ayaklıydı Gece - Ahmet Ümit, Everest Yayınları. 104 sayfa. Basım yılı 2011

    5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).

    Limon Ağacı - Sany Tolan, Pegasus Yayınları. 400 sayfa. Basım yılı 2012

    6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).

    Banyan Ağacının Gölgesinde - Vaddey Ratner. Aspendos Yayınları. 502 sayfa. Basım yılı 2013

    7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).

    Elizabeth Wein - Kağıttan İtiraflar. Martı Yayınları. 417 sayfa. Basım yılı 2013

    8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).

    Drakula - Bram Stroker. İthaki Yayınları. Normal kitap 422 sayfa bendeki cep kitap 506 sayfa. Basım yılı 2012

    9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).

    N veya M? - Agatha Christine. Altın Kitaplar. 239 sayfa. Basım yılı 2008

    10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).

    Dünyanın Merkezine Seyahat - Jules Verne - İthaki Yayınları. 408 sayfa. Basım yılı 2013. İlk yayını 1864

    11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).

    Ölü Bir Evden Hatıralar - Dostoyevski. İletişim Yayınları. 416 sayfa. Basım yılı 2013.

    12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.

    Melekler ve Şeytanlar - Altın Kitaplar. 576 sayfa (Bende cep kitabı var 592 sayfa).Basım yılı 2014
    Da Vinci Şifresi - Altın Kitaplar. 495 sayfa. Basım yılı 2005
    Kayıp Sembol - Altın Kitaplar. 527 sayfa. Basım yılı 2009

    Dan Brown - Melekler ve Şeytanlar, Da Vinci Şifresi, Kayıp Sembol. Toplam 1598 sayfa.


    250 Puanımı aldım ve toplam 5264 sayfa okumuşum. :)


    Okuduğum her kitap için kısa kısa yorumda yaptım isteyen bakabilir: http://big1boss.blogspot.com.tr/2014/03/oncelikle-herkese-merhaba-ve-blogumun.html

    ReplyDelete
  20. merhabalar..şenliği tamamlayamadım :(
    Toplam Puan : 145
    Toplam Sayfa Sayısı :3304
    http://sakuralarveben.blogspot.com.tr/2014/06/bahar-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  21. Ben yine bitiremedim ama okumayı ertelediğim bazı kitapları bu vesileyle okumuş olduğum için mutluyum.
    Okuduklarım:

    2. Kategori (15 puan): Bir siir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
    Toplu Siirler(1963-1993) / Güven Turan / Yapı Kredi Yayınları / 224 sayfa

    3.Kategori (15 puan): Her hangi bir edebiyat ödülü kazanmıs bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    The Road / Cormac McCarthy / Vintage Books / 287 sayfa

    4.Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
    Mahalle Kahvesi&Havada Bulut / Sait Faik Abasıyanık / Bilgi yayınevi / 231 sayfa

    5.Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya *çiçek* sözcügü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Amanvermez Avni- Kamelya'nın Ölümü / Ebüssüreyya Sami / Turkuvaz Kitap / 224 sayfa

    6.Kategori (20 puan): Simdiye kadar hiç bir kitabını okumadıgı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    The Handmaid's Tale / Margaret Atwood / Vintage Books / 324 sayfa

    7.Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmıs bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Ecinniler / Elif Batuman / Dogan Kitap / 292 sayfa

    8.Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmıs bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).
    Renkli Peçe / W.Somerset Maugham / Kastas Yayınları / 282 sayfa

    11.Kategori (25 puan): Rus Edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Yeraltından Notlar / Dostoyevski / Notos Kitap / 208 sayfa

    12.Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.
    Mister Pickwick'in Serüvenleri / Charles Dickens / Yapı Kredi Yayınları / 912 sayfa
    İki Sehrin Hikayesi / Charles Dickens / Can Yayınları / 464 sayfa

    Toplam sayfa: 3,448
    Toplam puan: 195

    Okuduğum son kitabı 15 Haziran saat 23:39'da bitirerek, sürenin bitmesine 20dk kala 45puan almış oldum:)
    Arada Will Grayson Will Grayson diye bir YA kitabı okudum. Ama o kadar dürüstüm ki, bir tavsiye üzerine okumadığım için ilk kategoriye dahil etmiyorum:)
    Bir başkasında görüşmek üzere..

    ReplyDelete
  22. İstediğim gibi bir okuma şenliği geçiremedim ama ilk şenliğim olduğu için kendimi teselli ediyorum.. :) ilk yarıda sayfa sayısı veremedim(günü kacırdım da;)) bu üç aylık okuduklarım.. kolay gelsin şimdiden
    2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
    Murathan Mungan-Mırıldandıklarım Metis yayınları 85 sy
    3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
    Elizabeth Strout-Kül Mevsimi Pegasus yayınları 343 sy (2009-Pulitzer)
    12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.
    George R. R. Martin Epsilon yayınları
    Kralların Çarpışması 1. kısım 504 sy
    Kralların Çarpışması 2. kısım 488 sy
    Kılıçların Fırtınası 1. kısım 624 sy
    toplam 2044 sy 75 puan

    ReplyDelete
  23. Ben hiç ummasam da bitirdim etkinliği. Zaten kalan üç kategoriydi. http://kitaptelvini.blogspot.com.tr/2014/06/hic-ummasamda-bu-etkinligi-bitirdim.html#more bürada yayınladım kısaca son etkinlik bilançosunu.

    ReplyDelete
  24. Ben hiç ummasam da bitirdim etkinliği. Zaten kalan üç kategoriydi. http://kitaptelvini.blogspot.com.tr/2014/06/hic-ummasamda-bu-etkinligi-bitirdim.html#more bürada yayınladım kısaca son etkinlik bilançosunu.

    ReplyDelete
  25. Etkinliği tamamladım.
    Bu linkten bakabilirsiniz.

    http://kitaplarlabeslenmek.blogspot.com.tr/2014/06/1.html

    ReplyDelete
  26. Merhabalar,

    Üzülerek söylüyorum okul nedeniyle bitiremedim. Bitirenlere tebrikler. :)
    Verdiğimiz rapordan sonra finaller yüzünden sadece iki kitap okuduğum için o rapora kitapları ekledim. 120 Puan 2380 Sayfa

    http://kitaptankaleler.blogspot.com/2014/05/okuma-senligi-raporu.html

    ReplyDelete
  27. Bitiremedim 235 puanda kaldım :(

    http://segesegese.blogspot.com/2014/06/bahar-okuma-senliginde-son-durum.html

    ReplyDelete
  28. YİNE HARİKA BİR ŞENLİK OLDU VE BEN LİSTEMİ TAMAMLADIM BU SEFER. İŞTE BENİM LİSTEM BU LİNKTE:
    http://egemvekitaplarim.blogspot.com.tr/2014/06/bahar-okuma-senligi-sonuc.html

    ReplyDelete
  29. zar zor yetiştirdim ve tamamladım :)
    http://aylininannesi.blogspot.com.tr/2014/06/pinuccia-bahar-okuma-senligi-donem.html

    ReplyDelete
  30. Monte Kristo Kontu / Alexandre Dumas / İthaki Yayınları / 1056 sayfa
    sadece bu kitabı okuyabildim.

    ReplyDelete
  31. yine güzel bir şenlikti pınar hanım teşekkürler işte benim listem bu linkte:
    http://egemvekitaplarim.blogspot.com.tr/2014/06/bahar-okuma-senligi-sonuc.html

    ReplyDelete
  32. Heyecanla yaz okuma şenliğini bekliyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu sefer bambaşka kurallar ve kategorilerle olacak hem de :)

      Delete
  33. Evettt benim için ilk olan bahar okuma şenliğinin sonuna geldik. Berbat bir performans sergiledim, listemi bitiremedim bile, umarim bir sonraki ( yaz okuma şenliği de başlıyormuş ama korkuyorum yine listemi tamamlayamayacağım diye) boyle olmaz, olmaz degil mi? :)
    Neyse benim puanim sadece 100 ve 1680 sayfa okumuş bulunmaktayım.
    İlk 10'a giren ve listesini tamamlayabilen arkadaşları can-ı gönülden tebrik ediyorum.

    Bol kitaplı, güneşli günler.

    http://baskaturluyasamak.blogspot.com . try/?m=1

    ReplyDelete
  34. Selam, yola çıkmadan önce okuma listemi mail yolu ile göndermiştir, dönünce blogumda da paylaştım. http://sapyadasaman.blogspot.com.tr/2014/06/bahar-okuma-senligi.html

    ReplyDelete
  35. biz serifeyle beraber bitiremedik senligi malesef .uzgunuz:(

    ReplyDelete
  36. Pc bozulunca kaçırmışım yanıt şansını, sağlık olsun. Ben de kitapların tamamını okudum ve etkinlik için çok teşekkür ederim.

    ReplyDelete